Antal besökare!

onsdag 29 augusti 2012

Ordning & Reda

Börjar det rycka i "städ-tarmen"
för vissa kan det göra det har jag förstått,
det finns de som verkligen tycker att
det är ett nöje att städa!
Jag hör inte till den kategorin!
Jag älskar när det är städat och fint...
då mår jag som bäst...
...men jag skulle helst slippa göra det själv!
Hur som helst, det är dags nu!
Att städa och ordna upp lite...
...inte bara den vanliga veckostädning,
nej, nu behövs det "råddas" i både lådor och skåp!

Om det är något som kan göra städningen "lite" roligt,
är om man har något "litet" nytt, 
en blomma...
nya handdukar...
en duk..
eller något annat fint!?

Eller varför inte ordna så man får ett bättre
eller
en snyggare 
förvaring!
Se här, lite inspiration...


Photo: Shelterness
...kanske först idé att införskaffa lite nya fräscha underkläder...

Photo: Shelterness
 (sko - förvaring)

Photo: Shelterness
 ...som sagt, det behövs lite nytt...
men visst ser det "snyggt" ut,
som en vacker pralinask!

Photo: Shelterness
 Ibland önskar jag att jag hade ett riktigt "Skafferi"
Du vet, ett sådant där gammalt, som man kan kliva in i...

Photo: IKEA
 ...då kan det vara fullt i glasburkar...
och en massa härlig förvaring...!


Photo: Apartment Therapy


Photo: IKEA

Från köket 
till
toaletten...
Har du ett medicin skåp ?
Det här var en cool idé!
En gammal resväska!

Photo: Apartment Therapy
Och här...
fina vita handdukar
i korgar...
uppskruvade på väggen!

Photo: Apartment Therapy

Inga kommentarer: