Antal besökare!

torsdag 15 mars 2012


Jag kommer att bygga om lite på bloggen!

ES Design kommer nämligen få en egen liten hörna, i högra kolumnen!

Som läget är nu, hinner jag inte pyssla så mycket + att jag inte har orken att ta fram och städa bort, så fort jag får ett infall eller en ide att tillverka något!
Vi har helt enkelt inte plats, här inne, hos oss!
Det kommer troligast bli ändring på det så småningom, som ni vet och då hoppas jag att det kommer finnas både det ena och andra att titta på under ES Design.
Jag har nämligen massor med idéer!
Tillsvidare hittar du mina tidigare "alster" och om/när jag gör något nytt under ES Design, så det kommer inte att vara helt dött, på den sidan!
Även bilder på skinnen kommer ligga under ES Design och jag kommer "hinta" om när det "äntligen" behagar vara färdiga!

Jag ska städa upp på Gestrikefårens sida också!
Där kommer det finnas massor med foto i vår på flera fina nyfödda lamm, hoppas vi!!

På den här sidan, kommer det mesta vara som vanligt, förutom att jag skulle behöva komma på "Ett nytt namn"!
Alltså något annat istället för ES Design som snart alltså kommer att få stå på egna ben!
Jag har funderat och funderar, vad skulle kunna passa!
Jag vill inte heta -Elisabeth´s eller Bettan´s- utan något bättre....!
Har Du något tips, maila mig gärna på elisabeth.sondell@gmail.com!





Inga kommentarer: