Antal besökare!

torsdag 19 januari 2012

Tipsa mig gärna om "gamla" möbler!


Halloj, nu är det många som "gluttat" på sidan!
Kul, det ger inspiration att fortsättningsvis göra inlägg, när jag hittar något snyggt, får idéer, vill göra om hemma, tankar,pyssel, ja ni vet...allt möjligt!
Oftast är sidan en bra lagringsplats för bilder och ideér för mig själv, men självklart är det kul med åsikter, eller att bara dela idéerna med någon!
Så tycker du något, skriv gärna en rad!

Påminner om min efterlysning, som jag gjort tidigare, på äldre möbler!
Först och främst är jag "Nu" ute efter en köpmandisk a´la äldre modell!

Lättast om den finns i närheten av Umeå!
Så lämpligast är från Skellefteå i Norr till Uppsala i söder!
Lättast med transporterna, på det sättet!

Maila mig gärna om du kommer på någon!
elisabeth.sondell@gmail.com

Kram//

millymarina.blogspot.com
hade den här före och efter bilden!
"Mycket kan bli fint, med lite arbete"
Något sådant här eller liknande är kanon!
Skicka ett kort oavsett, på mailen...jag kanske ser en möjlighet, att göra något Ok av den!

FRANSKA STEMNINGAR/franskastemningar.blogspot.com

HEAVEN/heaven81.blogspot.com

Elsa På Hälsö/elsapahalso.blogspot.com
Loftgården Möbler och Ting/
loftgardenmobleroting.blogspot.com

Inga kommentarer: