Antal besökare!

torsdag 31 maj 2012

So beautiful, it hurts....

Photo: The Paper Mulberry, Glenda Steel

Har Ni sett något vackrare?
Vad är det som gör det....
solen, 
fönstret,
djupet,
eller
gardinen?
Jag, är helt såld på gardin uppsättningen...
så fantastiskt snygg eller vilket ord ska jag använda...!

"Glenda, it is so gorgeous"!

Photo: The Paper Mulberry, Glenda Steel

Glena Steel, hon kan sina tyger...
och inredning...
att behålla dörren i sitt skick, fint!

Photo: The Paper Mulberry, Glenda Steel

 ..kolla in den lilla haken på fönster ramen...
och med den gardinen...
det kan inte bli bättre!
Spegel är visst ett ny-köp!
Och visst är det bra,att kunna blanda gammalt och nytt..
det blir så mycket mer liv i det då!

Glenda Steel´s blogg  har jag nyligt lagt upp på min blogglista!
Och det betyder att det är en, av det bästa "jag" hittat!

Kika in på hennes blogg!
Det lilla smakprovet ovan, är från hennes och hennes mans restaurering av deras gamla bondgård!



2 kommentarer:

The Paper Mulberry - Glenda Steel sa...

Ohh thank you so, so much!!!! So kind of you!!! Warmest of sunny wishes from this old farmhouse in England - Glenda xxxx

Unknown sa...

I now saw that the fabric was 20 years old!
Amazingly, I think!
Good night =)