Antal besökare!

torsdag 31 maj 2012

En fråga

Vad betyder det att ha en eller flera riktiga vänner?
Mycket, det är jätte viktigt, skulle nog det allra flesta av oss svara, eller hur!?

Men vad betyder det att ha vänner eller medlemmar på sin blogg?

Jag är en nybörjare, känns det som, och jag har inte kunskapen!
Själv ansluter jag mig till bloggar som jag tycker om eller känner lite samhörighet med, men varför ska man egentligen göra det?
Det allra bästa (i mitt tycke) i bloggväg, lägger jag upp på min blogglista, så flera har möjlighet att se dem!
Och då kan också själv se så fort någon gör en uppdatering på sin blogg!

Men varför är man medlem på en blogg, är det "bara" för att visa bloggaren vem jag är och att jag visat intresse, eller är det något mer!?

Jag är uppriktigt nyfiken, så hoppas någon av er kan ge ett bra svar!?

(Ps. Började fundera över detta, då jag tidigare i veckan fick ett meddelande från en läsare som gjorde mig väldigt glad,  men samtidigt fick jag en del funderingar....så som sagt, tacksam för svar...!)

Tack på förhand!






2 kommentarer:

Camilla sa...

Jag har bara lagt upp mig på din blogg och det var väl mest för att visa dig att jag läser :-)

Annars har jag en privat adresslista med bloggar jag brukar besöka (nu är det mest träningsbloggar) men jag kommenterar oftare istället :-)

Jag har inte ens ett sådant tillägg på min sida och har inga funderingar på att lägga till det (att man kan visa att man följer bloggen)...

Unknown sa...

Ja det kanske var en ide, det behövs ju inte =)