Antal besökare!

måndag 30 april 2012

Ikväll blev det massor med nytt på bloggen...
kanske för mycket, ni ska ha tid att titta också, 
...sortera fram till det du tycker bäst om...
den utlovade skatt-jakten...
ett drinktips och ett annorlunda sätt att servera den svalkande drinken...
eller drömmar om Italien, för framtiden!
Det är bara att välja eller gilla allt!



 Yngste sonen småler lite, när jag säger att jag ska på skatt-jakt, men det känns faktiskt så, för mig!
Först är det gammalt och skitigt, som en oputsad diamant!
Sen kan vi fixa lite och vips, är det bara gammalt och charmigt!

Den här dörren ex.vis, den kan bli en fin fond, tavla eller vad jag ska kalla det!
Så småningom får Jag/Ni se....
 ...den här kommer bli en sänggavel eller en stor fondvägg i verkstan...
ren och charmig eller vit, det vet jag inte än...
återkommer längre fram med färdigt resultat...



 ...det här vet jag inte, det är kanonfint, men det kan vara förstört...av fukt-lukt!
Jag får se till sommaren!

 ...och jag har hittat 2 st pannplåtar ;)

OK! Det var det gamla, skitiga och charmiga....

Nu två saker som redan kommit på plats från helgens jakt....

Stegen!
Står redan på plats i stugan i barnens rum...
 ....och soffa, en 3;a och 2;a
de har fått en plats på altanen!
I maj kommer vi ha fårskinn på dem, ni ser snön i bakgrunden...
...sen till sommaren blir det en dyna och förhoppningsvis en massa mjuka kuddar!

 ...supersköna att sitta i och titta ut över sjön!
Is i dagsläget, men snart så...!

Inga kommentarer: