Antal besökare!

onsdag 29 februari 2012

Mitt nya "Kontor" kommer alltså vara verkstadsmässigt, anpassat för att göra någon tavla då och då, eller något mysigt med ullen!
Troligast också något smycke, när jag själv behöver ett eller om jag kommer på en skaplig idé!!
(Verkstad, det är ju ett ställe där man utför något hantverksmässigt!)
Fantasin är det inget fel på, utan som för de allra flesta handlar det mesta om att köpa loss tid!
24 tim per dygn har vi, sen är det så klart frågan, hur man prioriterar!

Rachel Ashwell som är en av mina favoriter har en "barn" (lada eller loge) som sin verkstad!
Där tar hon sitt foto för böcker bla!
Hon har även bjudit in konstnärer att bo hos henne och använda hennes "barn" för att måla alster som hon sedan säljer!
Bilderna nedan är just därifrån!
Klicka dig enkelt till Rachel´s sida i min blogglista, om du vill se mer!

Vackert som alltid!

Bilder från Rachel Ashwell
rachelashwellshabbychic.blogspot.com

Inga kommentarer: