Antal besökare!

måndag 11 februari 2013

Smink hörnan.






Bordsspeglar i en rad olika färger från
 Asplunds,
fick mig att tänka på "min" sminkhörna!

Mannen, ordnade den åt mig för många år sedan 
och tro mig, den har fyllt sitt syfte!
Nu skulle den nog behöva piffas upp lite i samband med en tapetsering
av sovrummet lite längre fram i år!

Sökte på webben efter inspiration, det här är ett urval av vad jag hittade!










Belysning är viktigt!
Har själv "Ledsjövägglampor" från IKEA.
(som ovan)
499kr/st




Så, inte så mycket!
Tror jag kommer lägga upp foto på min smink-hörna
 när den är
uppiffad och klar!

Har du bra tips, bilder gillas, kom med förslag!




2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har blivit inspirerad utav din sminkhörna.. Tror det skulle bli bra även i mitt sovrum..:) Speciellt nu när pojkarna behöver mer o mer tid i badrummet..;) Kram, Annelie

Unknown sa...

Ja, det är faktiskt super bra!